Bryter isen

Ja, då sitter man här framför datorn och försöker hitta rätt tangenter, händerna skakar. Det här första riktiga blogginlägget alltså. Hur ska man börja? Vad ska man säga? Jag vet inte. Det enda jag vet är att det alltid brukar sluta i misär när jag ska blogga. Det går bra till en början men efter bara någon vecka ser jag att jag framstår som en total idiot med mina självutlämnande texter, när tanken är att det ska vara allt annat än just självutlämnande. Å andra sidan är jag ju en öppen person. Men i denna blogg är tanken alltså inte att jag ska skriva så speciellt mycket om mig själv. För ärligt talat, vem bryr sig?

Jag, Carl Petter Leonard Lundgren, jobbar som modeassistent på SUCCÉMAGASINET(!!!) STYLEBY. Jag älskar mitt jobb och tycker mig ha en hälsosam syn på mode etc. Vilket jag tycker att så många andra INTE har. Både inom dam och herrmode. På fritiden leker jag hobbytyckare, så det passar ju perfekt att skriva denna blogg. Det enda jag är rädd för är att folk ska läsa detta och tycka att jag är en riktig jävla idiot. Men snälla. Om jag skriver något dumt, tänk på att jag bara är ett BARN!

/P

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

