Grease

Idag var jag och min grymma chef Jonna och stylade en svensk rockstar, lite vid sidan om Styleby, bara för att vara gulliga. Eftersom vi plåtade en rockstar var jag tvugen att se tuff ut. Precis lika tuff som jag skulle se ut om jag var med i den klassiska filmen Grease.

Image

Skinnjacka, Acne. Skjorta, Hope. Solglasögon, The Local Firm. Keps, New Era.

Vänliga hälsningar,

Petter Travolta

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

