En vecka Instagram.

Hej! Efter tre sjukt intensiva arbetsveckor har jag inte haft en sekund eller ens en liten smula lust att posta ett inlägg här. Nu när jag ligger nervös i en hotellsäng passar det dock bättre. Varsågod, två veckor Instagram!

ImageImage

Bild 1&2. Bilder till min arbetsbok för att pitcha en ny TV-serie ”The Fäbålös Life of a Fäshion Assistant”.

ImageImage

Bild 3&4. Sara E och Mikaela O från Stockholmsgruppen. Fina!

Image

Bild 5. Födelsedags utsyrsel. Skor, Dr Martens. Jeans, Nudie, Tröja, Filippa K, Jacka, Owen Wilson for Weekday. Väska, Vintage MCM.

ImageImage

6. Mina underbara arbetskamrater bjöd mig på tårta. Blomma från Mor och far. 7. Daniel från gårdagens i Göteborg. Svårt fin jacka från Levis.

 

/P

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Instagr4m, Nonsens, dravel, trams, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

