Post Göteborgsvarvet

Image

Om ni visste hur euforisk jag var på bilden. Ni kan i alla fall se hur fräsch jag ändå var efter en halvmara. 21km på 01:39:58. Jag är OTROLIGT nöjd och en smula förvånad över hur snabbt jag faktiskt lyckades bråka mig runt. Undra om jag ligger här hemma, med träningsverk om ett år igen?

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

