En vecka med Instagram

Eftersom att jag både jobbar hårt och är mitt uppe i en flytt finner jag ingen ro att skriva. Men tänkte ändå att jag kunde göra precis som alla andra och kasta upp en instagramvecka, vilket passar bra när man är fräsch i bloggvärlden.

ImageImage

1. Åt glass med Sofia (och Lisa som sprang på teater). 2. Tvättat i minimalistiska byxor från Adidas x Jeremy Scott.

ImageImage

3. Hängt i solen, pojkaktig.                                      4. Börjat flytta, på tunnelbanan.

ImageImage

5. Klätt mig för varmt.                                             6. Klätt mig för kallt.

ImageImage

7. Burit uppkäftiga skor från Dr. Martens                  8. Svept ostron på Boquerian.

/P

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Instagr4m, Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

