H&M&MMM

Jag kan ju inte ha en blogg och inte skriva om dagens stora nyhet, H&M’s sammarbete med Maison Martin Margiela. Tanken var att skriva ett långt inlägg om att det känns så omargieliskt men att  Margiela idag är lika mycket Margiela som J. Lindeberg är Johan Lindeberg. Sen såg jag att Daniel Lindström hade skrivit precis det jag tänkt skriva så ni kan läsa här.
Hade jag varit ett riktigt Margiela fan hade jag hatat detta. Nu är jag bara ett margiela fan som inte har råd med Margiela. Hur som helst slutar det nog i att man står och köar för första gången till ett H&M samarbete. Jag är nyfiken och ser framemot detta!
Image

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nyheter & Skvaller, Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

