Veckans bästa – Mastodont boots

Boots, Givenchy by Riccardo Tisci. Pris, 1 790… Euro.

Tänkte införa ett återkommande inlägg på denna blogg från och med nu för att rädda mig själv från framtida veckor med skrivkramp, veckans bästa. Nej, somna inte!

Veckans bästa kan vara precis vad som helst. Kläder, musik, en tanke, ja you name it. Det kommer i alla fall vara något bra jag tänkt på mycket senaste veckan. Denna vecka är det ett par mastodont damboots från Givenchy (som f.ö. utan tvekan är säsongens bästa). Jag har inte kunnat släppa tankarna från dem sedan första gången jag såg dem. Det är dock inget mina fötter i storlek 44 någonsin kommer hoppa in i. Jag lovar.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Mode, Nonsens, dravel, trams, Veckans bästa och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

