På mig – Spetsiga skor.

Hood, Givenchy. Skjorta, ASOS Black. Jeans, BLK DNM. Skor, Dr. Martens. Väska, Prada. Solglasögon, Acne.

Att klä sig helt i svart sägs vara tråkigt, ointressant, enkelt och jag kan till viss del hålla med. Men att klä sig helt i svart är å andra sidan bekvämt, praktiskt och oftast riktigt snyggt.  En annan positiv sak med en svart outfit är att de riktar uppmärksamheten mot accessoarer eller andra utstickande detaljer. Som i dagens fall mina röda, spetsiga Dr. Martens. Spetsiga skor är så otroligt underskattade. Ta på er ett par och ni kommer känna er allmänt tuff (alternativt som en pubertal semipunkare), För tuff vill man väl vara?

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till På mig – Spetsiga skor.

  1. Lisa skriver:

    Hej Petter! jag har hört på ryktesvägen att man ser smalare ut i svart. Stämmer det?

    Kram Lisa

  2. Lina skriver:

    Aaahhhhh du är så snygg!!

Kommentera

