STYLEBY #11 – Haffa haffa!

Ni har väl inte missat nya numret av STYLEBY? Läs om när Jonna hänger med Jonny i NY. Inspireras av Columbines riktigt feta modejobb hon korsade Atlanten för att göra. Gillar du army eller grunge stilen? Elin visar hur du bär den. Haffa haffa haffa!

Visst sålde jag in det helt okej? Jag skämtar dock inte när jag säger att detta mycket väl kan vara det bästa numret hittills. Jag önskar bara att fler män gav magasinet en chans. Men vem vågar gå att köpa en ”tjejtidning” liksom?

 

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Nyheter & Skvaller, STYLEBY och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till STYLEBY #11 – Haffa haffa!

  1. Lisa skriver:

    Vore det inte fint om du som enda kille på redaktionen fick en eller två sidor att basa över? Riktigt manliga sidor då med öl, snus och Harleys. Då skulle många av mina vänner köpa er tidning iaf.

Kommentera

