På mig – Pyjamasskjorta

    Pyjamasskjorta, Acne. Jeans, DRKSHW by Rick Owens, Skor, Din Sko. Väska, Loewe.

Det hade varit en lazysaturday i pyjamasskjorta och silkestunna jeans om jag inte bjudit er på en dagens i brygga. Om någon skulle vara intresserad av hur något av plaggen faktiskt ser ut kan jag vara generös och bjuda på en stående bild med.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till På mig – Pyjamasskjorta

  1. LisaL skriver:

    Hej Petter. Jag är ett stord fan av dig och tycker att du har otroligt bra smak. Har bara en fråga

    Har du några planer på att designa dina egna plagg? isf, vilken designer skulle du hämta mest inspiration från?

Kommentera

