Veckans bästa – Midnattsloppet

Ännu en vecka har gått och med det ska det koras ännu en ”Veckans bästa”. Något jag tänkt på mycket, gillar och har varit bra. I veckan har det varit Midnattsloppet som jag sprang med Nike (tack AWB som lät mig hänga på). På bilden står jag sammanbiten 20 min innan start i Nike Vip-corner. Kände mig dock lite som Judas då mina skor, sockar och shorts är från Adidas. Min insats, efter två veckors förberedning (och bra grundfys), 45:27. En tid jag är nöjd med.

Jag vill passa på att sticka in med att detta INTE kommer vara någon träningsblogg. Alla modelejon därute, ni kan alltså pusta ut.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Veckans bästa och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

