Post Fa$hion warz

Så trött, det känns som att jag har varit med i ett krig. Observera att jag säger det utan gnällig röst. Vi gör det här för att det är kul. Tanken var att jag skulle smygblogga lite under modeveckan men så blev det inte. Kommer till er glädje att sporadiskt att posta fina bilder från veckan som jag har på min hightech-kamera, måste bara bråka in de i datorn. Bra grej med modeveckan är folket. Jag menar det är ju inte alla dagar man får chansen att sitta och prata i lugn och ro med Krisopher Arden Houser från Vogue Italia. Otroligt inspirerande (försökte hitta ett annat sätt att säga det på då det jag just skrev låter så sjukt skitnödigt, hittade inget).

Photo: Jonna.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Nyheter & Skvaller, STYLEBY och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

