Nytt i garderoben – Jeansjacka från Acne

  

Tanken var väl att jag inte skulle shoppa så mycket, vilket jag egentligen inte heller gör, men jag gick in på Acne Norrmalmstorg i ett svagt ögonblick & fann denna skönhet till jeansjacka med ärmar i kontrasterade denim (denim, svettigt ord) och de underbara klädda knapparna. Just de klädda knapparna, pricken över i:et. Det får den att se mer dressad och exklusivare än andra jeansjackor. De kontrasterade ärmarna gör den samtidigt lite rå och hård. Jag gillar ju tuffa råa saker. Hur bär jag den? Snart får ni se. FRED.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Mode, Nonsens, dravel, trams, Nyheter & Skvaller, Nytt i garderoben och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

