På mig – Lilla svarta jackan.

  Little black jacket, Chan… Nej, menar Bruno Pieters for Weekday. Tee, Cheap Monday. Jeans, BLK DNM. Skor, Jil Sander.

Jag skulle kunna kalla det kavaj eller endast jacka. Men varför skulle jag när jag lika gärna kan kalla den för den lilla svarta jackan, LITTLE BLACK JACKET! Alla vill väl ha en? Till och med Kanye.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På mig – Lilla svarta jackan.

  1. Jacob skriver:

    Stå stadigt på marken Petter! Du ser så osäker och rädd ut.

Kommentera

