På mig – En enda stor bandana

  Jacka, Adidas x Opening Ceremony. Jeans, Acne. Skor, Adidas. Kattögon, E&E.

Ny fet jacka från Adidas x Opening Ceremony. Älskar den, lever i den. Just nu är jag typ en enda stor bandana. Ni ser ju på första bilden. Thug wife.

På tal om banadas, doo rags, ni vet de bandanas hiphop dudez har under kepsen. Har ni sett någon bära en doo rag snyggt? Kan man bära doo rag snyggt? Det enda jag är säker på är att Nas sjunger om det riktigt bra här.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till På mig – En enda stor bandana

  1. Pedro skriver:

    fetast yet!

  2. Lina skriver:

    Hej! Snygg jacka jag letar efter nåt sånt till min kille i födelsedagspresent. Kan du berätta var den är inköpt? =)

Kommentera

