Veckans bästa – Stolt svensk, Acne SS13

     Acne SS13. Bilder från Style.com

Det är ju otroligt sällan jag använder uttrycket stolt svensk. När jag hör utrycket vill jag oftast spy. Idag använder jag det själv. Stolt över att vara svensk är precis vad jag blir när jag i min lya spanar igenom Acnes visning för sommaren 2013 som visades tidigare i London ikväll. Hands down. Det är så jävla bra och jag håller mina tummar på fina show reviews. De mixar material, snitt och detaljer som inget annat märke/modehus gör idag och det är inget annat än imponerande. Grattis Sverige, Acne SS13. Veckans bästa

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Mode, Nyheter & Skvaller, Veckans bästa och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

