Nytt i garderoben(?) – Mason Pearson

Vänner och bekanta, nära och kära. Om ni börjar bli oroliga över att jag inte svarar på mail, sms eller telefonsamtal vill jag bara berätta att jag lever. Jag har bara inte tid med er. Jag sitter nämligen och borstar mitt hår och kommer att fortsätta med det de närmsta dagarna.

Efter att jag för första gången fick äran att borsta mitt hår med en Mason Pearson borste har livet inte riktigt varit sig likt. ALLA andra borstar har fyllt mig med en känsla av obehag. Mitt hår, ja eller skatboet om man ska nämna det vid namn, börjar ge med sig. Kvällsbönerna har lönat sig. Skatboet har växt och börjar bli rätt långt. Snart är det längre . När min chef Jonna (f.ö världens bästa chef) skulle slänga iväg en beställning på borstar från bra sajt kunde jag inte hålla mig. Så nu sitter man här hemma, med borsten i håret. EUFORI!

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Nytt i garderoben och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

