På mig – På väg från plåtning

  Jacka, Acne. Linne, Neff. Skjorta, Vintage. Byxor, BLK DNM, Skor, Adidas. Kattögon, E&E. Ryggsäck, Burton. Resväska, Epic (EPIC!)

Idag har vi plåtat. När jag vaknar på morgonen innan plåtning och går fram till garderoben tänker jag oftast lite såhär, ”Vad ska jag ta på mig för att vara riktigt bekväm och se lite dum ut, men inte på tok för dum ut”. Det brukar oftast gå rätt fort att slänga ihop något. Det är inte direkt så att jag lagar en trerättersmiddag med förstklassiga ingredienser utan som att jag gör en tomatsoppa av en burk krossade tomater, lite vatten och en buljongtärning.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

