På mig – Svart stickad bomber och mastodontboots

 Stickad bomberjacka, Tiger. Jeans, V ave Shoe repair. Skor, Rick Owens.

Bomberjackor har man ju stirrat sig less på ett bra tag nu. Jag äger en, eller okej, två. Däremot äger jag ingen klassisk bomber och känner absolut inget behov av det, man är ju lite less. Det går inte att komma ifrån att det är en fin modell och självklart finns det fina bomberjackor. Den jag bar idag tycker jag är ett bra exempel. Svart, ganska rak och stickad. Som tur är är den fodrad så det blåser inte igenom den. Tumme upp. Frågan är dock om man ens kan kategorisera in den som bomber. Whatever.

Det snuskiga höstvädret som blåst in välkomnar jag med öppna kärleksfulla armar. Äntligen kan man damma av mastodontbootsen från Rick Owens. Blir det bara lite lite kallare dammar jag av långrocken med. CAN’T WAIT.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

