På mig – Paisley

  Jacka, Bruno Pieters for Weekday. Anorak & Shorts, Adidas x Opening Ceremony. Tveksamma byxor, Comme des Garcons, Skor, Rick Owens.

Jag älskar söndagar. Jag känner mig fri. Tar på mig exakt vad jag känner för och går ut. Även om jag ibland kanske ser dum ut spelar det ingen roll. Så länge man bara sträcker på ryggen ser man ALLTID bättre ut än de bakfulla, ångestfyllda, människorna som vandrar hem efter att ha övernattat någon annanstans än just hemma.

Om någon skulle undra varför jag oftast tittar ner i backen inte för att jag är rädd utan mest bara för att så fort en kamera kommer fram försöker jag se någotsånär snygg ut vilket alltid slutar i katastrofala miner. Jag ska lära mig en perfekt fotomin. Får öva framför spegeln, eller ännu bättre, ta en master hos Johan Hurtig. Kolla bara stureplan.se arkivet. Killen kan sin sak. Så vasst.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till På mig – Paisley

  1. jacobbrandstrom skriver:

    Jag brukar vara rätt snygg när jag går hem från andra.

Kommentera

