Om pengar inte var ett problem – Massaimode från savannen till kattgången.

Massajer på savannen.

Modeller på kattgången.

Det här ska inte bli en dregelblogg där jag bara dreglar efter saker jag vill ha. Men ikväll började jag tänka på denna rödblå Louis Vuitton Damiersjalen från ss12 och kunde inte sluta dregla. Vem vill inte se ut som en massai? Det här är en av få LV sjalar jag skulle kunna tänka mig att köpa. Synd bara att den inte finns att köpa. Eller synd och synd. Jag är ändå för snål för att för att lägga tusenlappar på en LV sjal. Men om pengar inte var ett problem.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Om pengar inte var ett problem och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

