En trasa skinn

   Varsågod och njut av en sneaky sneaky peak på min nya skinntrasa.

Först och främst, hemläxa de senaste dagarnas dåliga bloggande. Skyller köriga dagar, har jag slappat sönder på kvällarna. Fast egentligen, vem har jag att be om ursäkt till. Skriva ska man göra när man känner för det. Anyway. För ganska precis 24h sedan surfade jag in på Ebay och såg att en riktigt skön trasa skinn precis lagts ut. 24 timmar senare har jag den på mig. Is this real life? Som jag suktat efter en jacka som denna, så många ebaytimmar och helt plötsligt serveras den som på ett silverfat. Lycka.

Annars, sedan senaste inlägget har det skett en sjukt härlig sak. Världens bästa boss, min boss, har gått live med sin blogg. Serverar den till er precis som skinntrasan blev serverad till mig, på ett silverfat. http://www.jonnabergh.com.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Nyheter & Skvaller, STYLEBY och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

