På mig – Fredagsläder

Jacka, Rick Owens. Jeans, BLK DNM. Skor, Jil Sander. Solglasögon, TLF. Väska, Longchamp.

Fredagen firar jag med att rusta upp mig i läder. Jacka, skor och weekendbag, läder! Jag vet inte vad det är med läder men något får mig att gå igång på det. Det känns ju ändå så mycket fräschare att hetsa upp sig över läder än att hetsa upp sig över typ… Jeans? Selvage och sånt som inte spelar någon roll. Eller?

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På mig – Fredagsläder

  1. Christoffer skriver:

    Jag gillar din blogg!

Kommentera

