Veckans bästa – Går ingång på smarta kläder & fingerfärdiga, smidiga människor.

 ACRONYM® Acronymjutsu AW 12/13

OJ vad jag går igång på detta. Det här kan vara det bland det sexigaste jag sett på sjukt länge (sexigt, så jävla lökigt uttryck, hittar dock inget ord i mitt vokabulär som beskriver det jag känner bättre). I CANT HANDLE MYSELF. Jag som trodde det var läder som snurrade igång mig på högsta varv. Tydligen inte. Magi. Herrar, de två första minuterna är era. Damer, de två sista minuterna är era! Ja, det beror ju iofs på vad ni vill titta på. Jag föredrar alla fyra minuter. Tänk om det gick lika smidigt för mig varje morgon kläderna ska åka på. Skulle tjäna minst en dag per år.

Nämen grattis Acronym & de 2 fingerfärdiga modellerna, veckans bästa.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Mode, Nonsens, dravel, trams, Uncategorized, Veckans bästa och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

