Nytt i garderoben – Slitna mastodontsneakers

  Mastodontsneakers från Rick Owens.

Som ni kanske märkt har jag en förkärlek till plagg (ja, eller saker i allmänhet) som är svarta och vita. Jag klär mig sällan i bara svart och vitt eftersom det är lite ”tråkigt” men jag gillar svart och vitt.

Dessa mastodontsneakers från Rick Owens är nyaste tillskottet i min svartvita samling. En lika stor förkärlek som svartvita plagg har jag till plagg som ser ut som något du skulle kunna hitta längst under största högen på din lokala soptipp. Som skorna ovan. Extra mycket soptipp blir det när de är köpta direkt från Ebay. Hurra!

Visst hade jag föredragit ett par sprillans nya men när de kostar mer pengar än de som återstår av lönen efter hyran är betalt så blir bryggan enda alternativet.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Nytt i garderoben och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

