På mig – Nya söndagsbrallor

  Jacka, Acne. Hood, Weekday. Byxor, Rick Owens. Boots, Hope.

Ja alltså att jag klär mig som en bekväm sophög på söndagar är inte någon hemlighet. Det var inget undantag på den bekväma sophögslooken idag. Jag bryr mig inte så mycket i vad jag går ut i på söndagar. Jag tar mig friheten. Vill någon fnysa åt mig, fnys på! Klä mig propert kan jag göra när jag blir gammal.

Dagen till ära bar jag mina halvnya söndagsbrallor från Rick Owens (detta tjat om Rick). De är bekväma och påsar sig lite sådär blöjformat osmickrande där bak utan att vara osmickrande. Det är det som jag älskar med Rick Owens plagg. På galgen ser de ofta rätt tveksamma ut men så fort de hamnar på kroppen blir de så självklara.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

