På mig – Rutig skjorta

ImageJacka, Acne. Skjorta, Gant Rugger. Jeans, V Ave Shoe Repair. Skor, Dr. Martens.

Tro det eller ej, slashögen har kastat på sig en skjorta. Däremot är det inte vilken skjorta som helst, det är en rödrutig, lagomt slapp skjorta i tjock bomull från Gant Rugger. Påminner om en skjorta jag stal av min farfar som han hade använt när han arbetade i skogen. Både min farfar och den skjortan är spårlöst försvunna. Skönt att jag har en ny från Gant Rugger. Jag trivs dock inte riktigt i skjorta. Det känns så sjukt tråkigt, typ ”tjenare hej på er jag ska va lite fin va, jag ta på mig en skjorta”. Kul.. Men skjortor är fina. Jag känner bara att jag kan bära det när jag växt upp och fått skägg.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

