På mig – Långrock

Rock, Acne. Tröja, Weekday. Jeans, V Ave Shoe Repair. Skor, Dr. Martens. Mössa, Odeur. Halsduk, Silent by Damir Doma.

Vad ute på en promenad här i Kristineberg vid skymningen. Som jag längtat efter kylan. Det är så härligt att få klä på sig och bara gå ut och suga i sig en rejäl portion kall, frisk luft. Något jag också längtat till är att få använda min långa mastodontrock från Acne. Har ni också höstplagg ni längtar att ta på er? Jag har ett tiotal plagg som får mig att tänka ”Snart så, bara lite lite kallare. Om en vecka, en vecka, så går vi ut.” så fort jag skymtar dom i garderoben. Undra om man kanske ska visa?

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På mig – Långrock

  1. Christian Lar skriver:

    Fin Acnerock! Vad heter den? Och är det AW12?

Kommentera

