Höstplagg jag längtar att få ta på mig – Skor

Jag skrev här tidigare om att jag längtar efter den kalla krispiga luften och till att få kasta på mig en hel hög med stora och varma plagg. Extra roligt känns det för att jag just nu råkar ha en massa härliga höstplagg som trånar efter lägre temperaturer. Ett av de trånande plaggen är dessa båtaktiga, fina men sådär lite lagomt sunkiga, fårskinnsfodrade(!!!) boots från Silent by Damir Doma. Plusgrader, stick och brinn!

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

