På mig – Grungemåndag

Jacka, Acne. Skjorta, Gant Rugger. Jeans, V Ave Shoe Repair. Skor, Dr. Martens.

Ny vecka, nya tag eller? Jag såg på vädret igårkväll att det skulle regna hela dagen så jag rustade upp mig i stora boots och en ”bra” regnrock. Däremot regnade det inte. Och vad spelar det egentligen för roll om det regnar ute när man ska sitta inne på kontoret hela dagen? Blir sjukt förvånad när jag kollar på bilden här och ser att jag inte bär ett enda svart plagg (halsduken är grå och i merinoull från Tiger). Jag bär ju alltid svarta plagg. Det måste vara för att jag lyssnar på sjukt mycket Alice in Chains just nu, grungehjärnan klär mig.

Om Carl Petter Leonard

Modeassistent på STYLEBY. Glad, nöjd.
Det här inlägget postades i Nonsens, dravel, trams, Outfits och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

